Inhoudsopgave 1 Home1.1 Voorwoord.1.2.1 samenvatting ervaringen1.2.2 samenvatting feiten & cijfers1.2.3 verbeteringen – wat gaan we volgens jaar anders doen1.2 Samenvatting en verbeteringen1.3 Reflecties2 Cliëntervaring2.1 Cliënttevredenheid binnen Gors2.2 ’TED werkt aan meer zichtbaarheid binnen Gors’2.3 ’Tegen Triple C kun je geen ‘nee’ zeggen’3 Zorgaanbod3.1 ’We planten een Triple-C zaadje dat hopelijk gaat groeien’3.2 “Het stopt niet; ik wil me blijven ontwikkelen”3.3 ’Iedereen vindt het fijn om nabijheid te voelen en gehoord te worden’4 Veiligheid4.1 ’Het nieuwe ECD draagt bij aan kwalitatief goede zorg’4.2 ’Medicatie is op orde, ik eet gezond, maar mis een goed gesprek’4.3 ’Bewegen en gezonde leefstijl verdienen aandacht’5 Medewerkers5.1 ‘Het is eigenlijk een manier van omdenken’5.2 ‘Steeds meer mensen ontdekken Gors als werkgever’5.3 Van begeleider naar onderhoudsmedewerker6 Organisatie6.1 Highlights 20226.2 Cliënten in getallen6.3 Medewerkers in getallen6.4 Financieel verslag6.5 Onvrijwillige zorg6.6 Meldingen incidenten cliënten6.7 Calamiteiten6.8 Klachten6.9 Privacy